יום שלישי, 3 באפריל 2012

תיקון מקררים

 תיקון מקררים

מאז שהומצא המקרר חל שיפור משמעותי באיכות החיים של האדם, אין ספק בכלל שמקרר הוא אחד המכשירים החשובים והשימושיים ביותר בבית וקשה מאוד לחשוב איך יראו חיינו בלי מקררים ולכן גם מחיר המקרר גבוה יחסית.כמו שאמרנו מחירי המקררים יקר יחסית לכן נשאלת השאלה, מה עדיף? להשקיע הרבה על מקרר שיחזיק שנים רבות או אולי לקנות מקרר זול בהרבה תוך ידיעה שהוא לא יחזיק הרבה זמן. 


  רוב האנשים מעדיפים את האפשרות הראשונה ולא ממהרים להחליף את המקרר כאשר יש תקלה אלא מעדיפים לתקנו. עדיף לתקן מקרר ישן וטוב מאשר לקנות חדש לא באותו איכות שסביר להניח יזדקק לתיקון בקרוב. למרות מה שנאמר אנשים רבים מעדיפים להוסיף קצת כסף ולקנות מקרר חדש וזול מאשר להזמין טכנאי מקררים שיתקן את המקרר האיכותי היקר, גישה זאת היא פתרון טוב רק לטווח הקצר מהסיבה הפשוטה שמקרר זול ייהרס במהירות ואז ההפסד יהיה גדול יותר כי גם תצטרכו לקנות עכשיו מקרר חדש ויקר וגם הפסדתם כסף על קניית המקרר הזול. 

תיקון מקררים יכול להיות פעולה מסובכת לכן יש להזמין טכנאי מקררים מנוסה ולא חובבן שלא מבין בתיקון מקררים שרק יכול לעשות נזק גדול יותר שבסופו של דבר יעלה לכם בכיס. למרות שרוב האנשים חושבים שכל המקררים הם אותו דבר, כל חברה בונה את המקררים שלה בצורה קצת שונה מהאחרת. נוסף על כן עם השנים משתפר טכנולוגיית המקררים מה שמוביל לשינוי במבנה המקרר. לאור עובדות אלו תיקון מקררים מחייב גישות שונות לתיקון מקררים אצל טכנאי מקררים. 

כל המוצרים ששמורים במקרר ובמיוחד במקפיא עולים הרבה כסף לכן חשוב לתקן את המקרר כמה שיותר מהר בשביל שלא יהיה הפסד כספי של אוכל בנוסף לתיקון המקרר. רוב האנשים כיום שמחזיקים במקרר ישן ונתקלים בבעיה מחליטים לשדרג את המקרר- לקנות חדש במקום לתקן את המקרר. 

חשוב לדעת שלא כל מקרר ישן הוא מקרר שצריכים להיפטר ממנו. קניית מקרר חדש ואיכותי עולה הרבה כסף לכן יש לחשוב טוב אם בכלל עדיף לקנות מקרר חדש, אולי עדיף להישאר עם המקרר הישן ולתקן את התקלה. אם עלות חלקי החילוף והתיקון זולים יחסית אז אולי מוטב להישאר עם המקרר הישן אך אם המחיר גבוהה ולא משתלם עדיף לא לבצע תיקון ולקנות מקרר חדש